Search This Blog

Tuesday, November 17, 2009

Leopard print jacket


Zakup panterkowej kurtki jest szczytem szaleństwa dla mojej zimowej garderoby. Zazwyczaj jestem minimalistką i szczególnie zimą trzymam się stonowanych ubrań i kolorów. Panterka to jakby nie było trochę niebezpieczny wzór, który źle zestawiony może wydawać się lekko kiczowaty i pańciowaty (wiem, śmieszne słowo, ale często go używam;)). Dlatego zakładając tą kurtkę bardzo się pilnuje, żeby reszta stroju była prosta, jednolita i niekobieca (niewyobrażam sobie ubrać do niej np. obcisłej bluzki albo butów na szpilce). Ps. Udało mi się w końcu znaleźć i kupić wisiorek z krzyżem, a teraz poszukuje pierścionka z czaszką (nie żartuje). Ktoś widział, ktoś wie, gdzie taki znajdę?

ENGLISH: Buying this leopard print jacket has been the top of madness for my winter wardrobe (I'm not kidding;)) You know that during cold autumn days I usually wear simple clothes in soft colours. Leopard print is slightly dangerous, that's why I mix it only with simple, rather unfeminine clothes (I can't imagine it with a close-fitting top or high heel shoes, just wedges). PS: Finally I've found a perfect cross necklace, and now I'm looking for a ring with a skull. Do you know where I can get one?




fot. Magdalena (& fourth picture by my daddy)

jacket - H&M
t-shirt - vintage
trousers - Pull&Bear
boots - Prima Moda
cross necklace - vintage




WYNIKI KONKURSU



Moi Drodzy, bardzo dziękuje wszystkim za udział w konkursie. Ilość nadesłanych przez Was odpowiedzi absolutnie przewyższyła moje oczekiwania, dostałam aż 150 zgłoszeń! Aby wszystkie prace (bo niektóre odpowiedzi były tak długie jak wypracowanie na maturze;) ) zostały skrupulatnie przeczytane i rozpatrzone, do jury musiała dołączyć również moja Mama (pomóc chciała nawet Babcia, za co bardzo dziekuje:) ). Po burzliwych naradach postanowiłyśmy wytypować dwie zwyciężczynie: Joanna Sołowiej (mój wybór) oraz Anka Niwińska (wybór Magdy i Mamy). Przede wszystkim za pomysł i ciekawe uzasadnienie. Obie dziewczyny otrzymują nagrodę w postaci perfum Christiny Aguliery by NIGHT. Bardzo serdecznie gratuluje:)

No comments:

Post a Comment