Search This Blog

Wednesday, March 24, 2010

No lights no sound



W ostatnią niedziele mój blog obchodził swoje drugie urodziny. Gdyby nie Wasze komentarze, w ogóle bym sobie tego dnia o tym nie przypomniała. Od dwóch lat mam przyjemność dzielić się z Wami moimi przemyśleniami dotyczącymi mody i pokazywać stylizacje. Świat blogów modowych pochłonął mnie bez reszty, stał się moją drugą rzeczywistością. Osoby z którymi przebywam na codzień, doskonale wiedzą o czym mówię;) Bardzo Wam wszystkim dziękuje za to, że jesteście tu ze mną, że podoba Wam się to co tu pokazuje, że tak licznie komentujecie. To dla mnie bardzo bardzo ważne, bo każdą opinie biorę sobie do serca, tą negatywną (ale konstruktywną) również. Również dziękuje mojej najukochańszej siostrze, która właściwie współtworzy zemną tego bloga, no i Ani i Markusowi za pomoc w tłumaczeniu postów.
A wracając do dzisiejszego stroju, mam na sobie zwykły i ulubiony strój na codzień. Dodam tylko, że w życiu się nie spodziewałam, że moje buty z Zary na 12 cm obcasie będą tak wygodne i staną się butami do chodzenia na codzień. Zdjęcia robiłyśmy z Magdą w ostatnią sobote, było ciepło, przyjemnie i bardzo wiosennie. Mam nadzieje, że tak już zostanie i to definitywnie koniec zimy:)

ENGLISH: Last Sunday it was exactly two years since I started my blog. So for the last two years I’ve enjoyed sharing my thoughts and ideas about fashion with you and showing my outfits. The world of fashion blogs has taken up nearly my whole time, it has become my second life. People who see me every day know all too well what I’m talking about;) I want to thank you all so much for sharing it with me, for your appreciation and for your numerous comments. They are very important to me, because I take comments and criticism (positive criticism) to heart. I also thank my beloved sister who actually is my closest supporter and associate here as well as Anna (love you cuz :* ) and Markus for helping me translate the posts.
And now take a look at today’s outfit – just usual, everyday clothes. Well, I would never expect these 12 cm high heel boots from Zara to be so comfortable, but I actually wear them every day. Magda and I took these photos last Saturday, it was a warm and nice spring day so I hope the winter in Poland is over:)





coat - Zara
striped cardigan - Zara
jeans shirt - H&M
top - Mango
tights - Oysho
boots, bag - Zara
scarf - Vero Moda
cross necklace, skull ring - vintage



MUSIC: Miss Kittin & The Hacker - 1000 dreams (the kate moss version)


Thank you Sis!

No comments:

Post a Comment